PODMIENKY UBYTOVANIA
Podmienky ubytovania sú považované za akceptované klientom a všetkými ubytovanými hosťami v skupine klienta v plnom rozsahu.
PLATBA ZA POBYT
Platbu za pobyt je potrebné uhradiť v plnej výške najneskôr 14 dní pred príchodom. Ak nie je platba za pobyt uhradená 14 dní pred príchodom, rezervácia je automaticky zrušená.
Ak je rezervácia uskutočnená v priebehu 14 dní pred príchodom, je potrebné uhradiť platbu za pobyt v plnej výške v čase uskutočnenia rezervácie.
Platbu za pobyt je potrebné uhradiť bankovým prevodom priamo ubytovateľovi, alebo jeho sprostredkovateľovi. Údaje o bankovom účte ubytovateľa budú poskytnuté po potvrdení žiadosti o rezerváciu. Pri realizovaní medzinárodného prevodu je odosielateľ platby zodpovedný za zaplatenie všetkých bankových poplatkov účtovaných bankou odosielateľa a bankou príjemcu.
ZMENA DÁTUMU REZERVÁCIE
Klient môže bezplatne zmeniť termín rezervácie do 14 dní pred príchodom.
Akékoľvek zmeny v termínoch rezervácie v priebehu 14 dní pred príchodom nie sú možné.
Na uskutočnené platby sa vzťahujú Podmienky týkajúce sa storna, ktoré sú uvedené v týchto podmienkach ubytovania.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA STORNA
Klient:
Klient môže zrušiť rezerváciu bezplatne do 14 dní pred príchodom.
Klient zaplatí 100 % celkovej ceny rezervácie v prípade, ak ju zruší v priebehu 14 dní pred príchodom.
Ubytovateľ:
Ubytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu, ak celková cena za ubytovanie nie je uhradená 14 dní pred príchodom. Ak z okolností, ktoré ubytovateľ nemôže ovplyvniť, bude potrebné zrušiť rezerváciu, ubytovateľ vráti všetky finančné prostriedky zaplatené klientom bez úrokov alebo ďalšej kompenzácie klientovi.
PRÍCHOD/ODCHOD
Vila je v deň príchodu k dispozícii po 15:00. Je potrebné, aby bola v deň odchodu uvoľnená do 11:00. V opačnom prípade, môže byť za neskorý odchod v čase medzi 11:00 – 15:00 účtovaná čiastka 75€ a za odchod medzi 15:00 – 19:00 čiastka 150€.
ONLINE REGISTRÁCIA
Nakoľko Vila Liptovská Mara funguje bez recepcie, klient je povinný poskytnúť údaje o všetkých členoch skupiny starších ako 10 rokov na našej webovej stránke www.villaliptovskamara.sk/sk/registracia, najneskôr v deň príchodu.
Klient bude požiadaný o poskytnutie kópií identifikačných dokladov všetkých členov jeho skupiny.
PREVZATIE VILY
Klient a všetky osoby s ním ubytované sa zaväzujú dodržiavať Podmienky ubytovania, ktoré boli akceptované klientom počas registrácie na internetovej stránke villaliptovskamara.sk a zároveň zaslané klientovi na e-mailovú adresu.
Prevzatie vily klientom od ubytovateľa nastáva okamihom prevzatia kľúčov od vily zo schránky s kľúčmi.
V prípade, že po príchode do vily zistí klient alebo hostia v jeho skupine zjavné poškodenie vily, zariadenia a jej príslušenstva, žiadame klienta, aby to bezodkladne zdokumentoval a informoval nás prostredníctvom [email protected], najneskôr do 3 hodín od prevzatia kľúčov. Po tomto čase sa bude predpokladať, že je všetko v poriadku.
Klient potvrdzuje, že najmä nasledovné zariadenie vily prevzal v nepoškodenom a funkčnom stave:
– 2x sprchový kút vrátane sklenenej zásteny sprchového kúta
– 2x umývadlo
– 2x záchod vrátane zabudovanej splachovacej nádržky Geberit
– 1x práčka
– 2x LCD televízor
– 2x rozkladacia sedačka v obývačke
– vstupné bezpečnostné dvere
– interiérové dvere
– vonkajšia jednotka tepelného čerpadla
– 2x vonkajšia jednotka klimatizácie
– 5x vnútorná jednotka klimatizácie vrátane ovládačov
– 6x bezpečnostná kamera
– okná v izbách
– vstupné presklené dvere na terasu
– kuchynská linka vrátane zabudovaných spotrebičov: umývačka riadu, indukčná varná doska, digestor, elektrická rúra, chladnička, mraznička, mikrovlnná rúra
– altánok
– nerezové zábradlie
– gril
KAUCIA A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY
V niektorých prípadoch môžeme od klienta po príchode do vily požadovať úhradu kaucie 300€.
Klient zodpovedá za akékoľvek poškodenie vily, zariadenia a jej príslušenstva počas pobytu. Klient zodpovedá za škody na hnuteľných a nehnuteľných veciach, altánok, hojdačku, chýbajúce predmety, dodatočné upratovanie vily pri abnormálne znečistenej vile po odchode a za iné poplatky uvedené v týchto Podmienkach ubytovania. V prípade poškodenia, pri ktorom nie je možné presne určiť náklady na opravu okamžite, môže dôjsť k oneskoreniu vyčíslenia škôd až do 4 týždňov.
KĽÚČE
Pokyny na vyzdvihnutie kľúčov budú zaslané po úhrade za pobyt v plnej výške a po vykonaní online registrácie. Klient je zodpovedný za kľúče a diaľkové ovládanie vstupnej brány. Za stratené kľúče, zabuchnuté kľúče v dome, alebo stratu diaľkového ovládača vstupnej brány sa účtuje poplatok 150 €.
ČO JE ZAHRNUTÉ
Prenájom vily zahŕňa posteľnú bielizeň a uteráky (jedna osuška a uterák na jedného hosťa), vodu, elektrinu, Wi-Fi, klimatizáciu a internetovú TV. Nezahŕňa výmenu bielizne a/alebo uterákov ani pranie bielizne počas pobytu.
POČET OSÔB
Vilu môžu obývať iba osoby zaregistrované prostredníctvom online registrácie. Vo vile nesmie byť za žiadnych okolností viac osôb, ako je uvedené v rezervácii.
Ak je vila obsadená dvoma osobami, tri izby budú uzamknuté.
Ak je vila obsadená štyrmi osobami, dve izby budú uzamknuté.
Ak je vila obsadená šiestimi osobami, jedna izba bude uzamknutá.
Ak by vaša skupina potrebovala ďalšie lôžka pre hostí neuvedených v pôvodnej rezervácii, dajte nám vedieť na [email protected]; extra lôžka vám následne pripravíme a izby odomkneme. Novým hosťom bude doúčtované 15 € na noc za lôžko.
ZODPOVEDNOSŤ HOSTÍ
Hostia sa zaväzujú udržiavať vilu, všetok nábytok, zariadenie a vybavenie v rovnakom stave ako na začiatku pobytu a počínať si tak, aby na vile, jej zariadení a exteriéri nevznikla škoda. Hostia sú počas užívania vily zodpovední za prípadné škody alebo straty v objekte. V prípade vzniknutej škody alebo straty sú hostia povinní uhradiť ubytovateľovi primeranú náhradu škody.
Na konci pobytu je potrebné, aby bola vila, vrátane všetkého vybavenia a nábytku, zanechaná čistá. Prosíme riad a príbory vyčistiť v umývačke riadu a vyložiť ich. Prosíme, aby sporák, rúra, chladnička a mikrovlnná rúra zostali prázdne. Prosíme všetky odpadky z objektu odstrániť a umiestniť ich do odpadkových košov na ulici.
HLUK
Hostia sa zaväzujú dodržiavať nočný kľud medzi 22:00 a 6:00. Počas týchto hodín sa altánok nesmie používať, resp. môže sa používať za predpokladu rešpektovania nočného kľudu. Mimo vnútorných priestorov chaty je zakázané používanie akékoľvek prístroja reprodukujúceho hudbu (rádiá, prehrávače, autorádiá…).
NÁBYTOK
Premiestňovanie nábytku alebo odstraňovanie akýchkoľvek predmetov z vily je prísne zakázané.
BEZPEČNOSŤ
Aj keď je exteriér vily monitorovaný kamerovým systémom pre vašu zvýšenú bezpečnosť, klienti sú zodpovední za bezpečnosť vily počas užívania. Klienti musia mať všetky okná a dvere bezpečne uzamknuté vždy, keď sa nenachádzajú vo vile. Akékoľvek cennosti ponechané vo vile sú na vlastné riziko klienta. Ubytovateľ nezodpovedá za stratu alebo zničenie osobných vecí hostí. V prípade vlámania je povinnosťou klienta okamžite informovať políciu a ubytovateľa. Ubytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za akúkoľvek stratu alebo poškodenie v dôsledku krádeže alebo akéhokoľvek bezpečnostného incidentu spôsobeného akokoľvek.
NEVHODNÉ SPRÁVANIE
Ubytovateľ pri prenájme vily nesie zodpovednosť za vhodné správanie hostí. Ak sa ktorýkoľvek hosť správa nevhodne, poškodzuje majetok ubytovateľa, susedov, ruší nočný kľud alebo bude ubytovaných viac hostí ako je dohodnuté s ubytovateľom, je ubytovateľ alebo jeho zástupca oprávnený vyzvať klienta a/alebo ubytovaných hostí v skupine klienta, aby opustili priestory vily bez nároku na zľavu alebo akúkoľvek kompenzáciu.
CESTOVNÉ DOKLADY
Klient je zodpovedný za to, aby sa ubezpečil, že všetci hostia v skupine splnili všetky pasové a vízové požiadavky platné v čase cesty. Akékoľvek nesplnenie týchto požiadaviek môže mať za následok zmenu a/alebo skrátenie pobytu vo vile. Za takýchto okolností nenesie ubytovateľ žiadnu zodpovednosť.
PRÁVO PRÍSTUPU
Ubytovateľovi bude počas vášho pobytu umožnený vstup do vily za účelom obhliadky, údržby alebo v prípade mimoriadnej udalosti, napr. zlyhanie zariadenia vo vile.
ZÁSADY FAJČENIA
Vo vile nie je dovolené fajčiť. Ak bude zistené, že hostia vo vile fajčili, bude účtovaných 200 € na pokrytie nákladov na vyčistenie klimatizačného systému, fumigácie nábytku a vily. Ubytovateľ si vyhradzuje právo vyúčtovať klientovi dodatočné náklady v dôsledku nutnosti presťahovania budúcich klientov počas čistenia a fumigácie vily.
DOMÁCE ZVIERATÁ
Psíky sú, po dohode s ubytovateľom, u nás vítané, avšak v prípade výrazného znečistenia vám budeme nútený zaúčtovať extra poplatok.
DROGY A NEBEZPEČNÉ MATERIÁLY
Klient a členovia jeho skupiny nesmú používať ani dovoliť vnášať do vily žiadne nelegálne látky, horľavé kvapaliny alebo iné výbušniny alebo predmety považované za nebezpečné pre život, zdravie alebo majetok.
ZODPOVEDNOSŤ
Ubytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za úmrtie, zranenie, nehodu, alebo úraz osoby, ktoré by mohli vzniknúť v súvislosti s užívaním vily. Ubytovateľ nemôže prijať zodpovednosť ani zaplatiť žiadnu kompenzáciu, ak plnenie našich zmluvných záväzkov je ovplyvnené „vyššou mocou“. V týchto podmienkach „vyššia moc“ znamená akúkoľvek udalosť, ktorú sme ani s náležitou starostlivosťou nemohli predvídať, alebo ktorej sme sa nemohli vyhnúť. Takéto udalosti môžu zahŕňať, ale nie sú obmedzené na vojnu, hrozbu vojny, občianske nepokoje alebo spory, nepriateľské akcie, štrajky alebo iné priemyselné spory, prírodné katastrofy, výpadky distribúcie elektrickej energie, požiare, teroristické aktivity, karanténu, epidémie, poveternostné podmienky, vládne akcie alebo iné udalosti mimo našej kontroly.
REKLAMÁCIE
Ak by mali hostia počas ich pobytu reklamáciu týkajúcu sa vily alebo jej zariadenia, je potrebné túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť ubytovateľovi, ktorý podnikne primerané kroky na vyriešenie reklamácie. Ubytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za reklamácie podané po skončení pobytu.
PRÁVO A JURISDIKCIA
Táto dohoda medzi ubytovateľom a klientom podlieha jurisdikcii súdov Slovenskej republiky.